Citybird

Haft en go dag på jobbet med mina härliga jobbarkompisar, ätit tårta och skrattat massor.

Sedan begav jag mig mot stan för att köpa present till Stephanie som fyller 18 på måndag.
Sen blev det tre par skor till mig själv också. Planen var ett par, men vad göra när man äntligen hittar tre som passar och alla råkar vara på rea? Jo, man köper alla tre.
Tjejen i kassan var dessutom hur hjälpsam som helst. Hon sa till och med att jag gjorde hennes dag, så då har jag i alla fall lyckats glädja någon idag.

Hemma blev det ett glas rosé med mamma och Susanne. Under den ynka timman i solen lyckades jag även bli solbränd. Vad är det för fel på det? undrar ni nu.
Jo, förstår ni, felet är att jag kavlade upp mina leggins...och nu har jag världens snyggaste rand strax under knäna!
Nå ja, får försöka lösa det problemet imorgon.

Inte så illa på bild som i verkligheten, kan tilläggas :P

Här är de nya skorna. Alla från Citybird.




Syster provade ett par av dem, så fotade två bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0