Chokladbad

Har ni någon gång drömt om att kliva ner i ett badkar fyllt med choklad? Såklart ni har! Vem har inte?

I alla fall, det var precis vad jag sysslade med klockan 06.10 imorse. Badade i choklad. Utan badkar. Om vi ska vara riktigt petiga så var det bara mina strumpor som badade i choklad. Ska vi vara väääldigt noggranna så var det faktiskt diskbänken, kökslådorna och halva köksgolvet som badade i choklad...
Ja ja, jag erkänner - jag hällde ut mitt glas med havrechoklad.

Det var inte meeeeningen! Det bara råkade bli så när yoghurten anföll glaset precis efter att jag fyllt det.

Aningen söligt  blev det och hade det inte varit så tidigt på morgonen hade min kära familj vaknat till en rad av vackra svordomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0