Chilldag

Det blev en riktig chilldag för min och Sebastians del idag. Suttit vid dammen och kikat på fiskarna, ätit lunch och busat med katten. Nu ikväll har jag varit hos min myseponny som antagligen tyckte jag var lite knasig som satt upp barbacka när mitt huvud snurrade som värst. Men han var så duktig så och travade lugnt och snällt runt med mig i paddocken. Han hade tappat en sko så det blev som sagt ett ganska lugnt pass. Jag satt kvar i alla fall och både jag och ponny var nöjda. Sen kom Lina till stallet så pratade en stund med henne innan jag stack hem och åt kycklingmiddag nummer två för dagen - gott! :) Vad har ni för er ikväll? Hemmamys eller utekväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0