BRB Powernap

Hoppsan! Så gick det med det blogginlägget. Jag somnade med näsan på tangentbordet >.<

Nu är jag dock vaken, men tänkte somna om strax igen (yes, latmasken har talat).

Hur som helst, filmen igår var kanske inte riktigt min typ av film, men helt okej ändå. Killarna gillade den i alla fall. Prometheus hette den.

Efter filmen (någon gång mitt i natten), drog vi hem till Björn för att hälsa på hans nya hundvalp. Jag blev kär kan jag lova er. Så underbart söt! Naturligtvis glömde jag helt bort att ta bild och det var nästan så att Sebbe fick släpa ut mig därifrån sen.

Sen hem till Sebbe och sova några timmar innan det blev dags för jobb för min del. Vaknade sex minuter innan alarmet skulle ringa och naturligtvis så hade det lyckats stänga av sig själv igen -.-
Det ringde alltså inte alls. Men jag kom iväg till jobbet i alla fall och ja, sen somnade jag uppenbarligen när jag kom hem.

Jag som hade tänkt visa er lite fler bilder från Schweiz. Det tar vi en annan dag :)

Mina coola 3D-killar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0