Wheels & Wings

Wheels & Wings (eller High Heels som mamma sa när jag sa hejdå till henne, haha)!
 
Såhär såg jag i alla fall ut igårkväll innan jag cyklade och mötte upp Linnéa.
Hej-jag-har-solen-i-ansiktet :D
Mamma kutade ut precis innan jag skulle bege mig, med kameran i högsta hugg och kamerasladden kvar i kameran, haha!
 
Vi åt god mat på Invito, tittade lite på bilarna i stan eftersom det är Wheels & Wings-helgen nu. Själv tycker jag inte alls om själva tillställningen, men gick dit ändå. Gick in en sväng på Linnéas jobb och så visade hon mig runt. Lätt att jag vill bo på Stadt om jag ska bo på hotell här i Varberg!
Sen tog vi varsin drink på Black Pearl innan vi drog hem. Mysig kväll var det.
Pasta och lax - mums!
 
SnyggLinnéa
 
Och så självaste Ida den förste banan!
Har för mig att Linnéa kallade denna för Sean Banan-stolen nämligen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0