Tröttich!

Imorse insåg jag att jag antingen glömt ställa alarmet överhuvudtaget eller lyckats trycka på "stäng  av" istället för "snooze". Antagligen det sista alternativet eftersom alarmet var inställt på 09.30 när jag kollade det sen.
Hur som helst missade jag därför en dag på Liseberg med Linnéa och Josefin. Mycket tråkigt! :(
 
Min nya allergimedicin har tyvärr haft lite tråkiga biverkningar i form av trötthet, känt mig hängig, deprimerad och så vidare. Inte känt mig lika glad som jag brukar i alla fall. Imorse var jag så trött att jag nästan inte orkade stå upp och Sebbe fattade inte att jag fortfarande kunde vara så trött eftersom klockan ändå var tolv.
Så vi chillade lite och tog sedan en liten promenad i hopp om att jag skulle bli piggare, men icke! Det blir till att sluta med medicinen istället, för såhär vill jag inte ha det.
 
Sorry för klagoinlägg!
Bjuder på en passande bild från Carros fest som var för några veckor sedan. Vi somnade på bussen på väg in till stan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0