Tankeläsare

Smsade med Linnéa förut. Ingen känner mig så bra som Linnéa.
 
Ida: Hej! Hur gick det att jobba idag? Vad gör du? (Redan här hoppas jag att Linnéa ska fatta vinken och säga "nej-jag-har-inga-planer-för-kvällen-hur-så?").
Linnéa: Det gick bra, mycket att göra. Kom nyss hem och ska hoppa in i duschen. Vad gör du?
Ida: Urs, tråkigt med mycket att göra i denna värmen. Vill du hitta på något? Se film, äta glass? (Hoppas innerligt att Linnéa är lika glassugen som jag).
Linnéa: Ja, gärna! Ska vi ses efter kvällmaten? Vad tycker du om glass på Tre Toppar?
Ida: Haha, du känner mig alldeles för bra min kära Linnéa! Preciiiiis vad jag var sugen på! (BAAAAAM! Vi har någon slags tankeöverföring jag och Linnéa. Vi vet precis hur den andre tänker. Supersmart tycker jag).
 
Därför ska jag nu skrubba bort crème fraîchen från mina ben och göra mig redo för glass i stora lass!
 
Har ni också en kompis som vet precis hur ni tänker? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0