Stängsling

Halloj!
Igårkväll drog jag till stallet och hjälpte till med stängsling av vinterhagen. Lovisa och Anna gick först och bankade i nya stolpar. Inte helt lätt om marken till stor del består av berg och sten...
Hanna och Josefine plockade bort gammal tråd och jag och Sofia satte i isolatorer i de nya stolparna. Utan verktyg dock, så det blev en del skruvande för hand.
Det är en hel del kvar så ska dit igen om en timma och fortsätta tänkte jag.
 
Idag tänker jag dessutom ta med mina (okej då, pappas) verktygsvänner.
Låt mig presentera Herr Skruvdragare och Fru Häcksax!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Haha, jag tycker verkligen att du ska komma upp och överraska dig! :D

Svar: Haha, det hade varit så grymt kul att se din förvånade min fruuu! :DHahahahahah *nu ska jag överraska mig själv! HEEEEEJ IDAAA! Nu är jag häääär! :D*
Ida Arvidsson

2012-07-17 @ 22:13:10
URL: http://honkallasvirre.blogg.se/
Postat av: Veronika

mig* XD Inte att du ska överraska dig själv....

2012-07-17 @ 22:13:33
URL: http://honkallasvirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0