Slut på isolatorer

Efter att ha satt upp 150 isolatorer igår med Sofia tog burken slut. Så Anna skulle införskaffa fler idag så det blir till att fortsätta med stängslingen i eftermiddag. Herr Skruvdragare (se förra inlägget) var för övrigt helt värdelös. Behöver ett annat slags "huvud" på den för att det ska fungera. Tydligen hade Robin ett så ska låna det idag tänkte jag :)
 
Sandra var här förut och hämtade sitt vin som stått här sedan min födelsedagsfest i april, haha! Så det blev lite snack och mys med hennes hund Fonzie som också var med.
Just nu inväntar jag mormor och morfar för lite fika och sen ikväll, efter stängslingen, ska jag och Sofia ta ett pass i paddocken med hästarna.
 
Sandra och jag på Kreta juni 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0