Sju timmar stall

Varit i stallet mellan 16.00 och 23.00! Haha, detta börjar mer och mer lika mina sommarlov för tre och fyra år sedan. Då hängde jag och Veronika i stallet från morgon till sent på kvällen.

Idag har vi i alla fall stängslat klart vinterhagen. Det har tagit oss en hel vecka, haha! Bra blev det i alla fall och några av hästarna fick inviga den redan idag. Bara det tog oss fyra timmar så det blev tyvärr ingen städning. Tråkigt, jag och Sofia som var så taggade! ;D

Sen red vi ut en sväng vid 21.00 och tränade sedan lite i paddocken jag, Sofia och Emma och ponnysarna. Så det blev seeeent!

Lovisa med Svarten och Sofia med Fibbla - redo att inviga den nystängslade hagen.

 

Fibbla (med Liten Svarten i bakgrunden).

 

MAAAAAAAAAAAAT!

 

Matielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0