Semester!

Äntligen har jag semester! I hela två veckor ska jag vara världens latmask!
Idag fick mormor och morfar följa med till stallet. Speciellt morfar har länge velat se Svarten då han sett en del av mina tidigare medryttarhästar. Svarten var så söt! Det kändes som om han förstod hur viktigt det var att vara extra försiktig när mormor och morfar stod bredvid honom.

Jag visade upp lite horsemanship och red sedan lite. När mormor och morfar åkt red jag ut en sväng och borstade sedan i över en timma! Sen putsade jag även tränset och pysslade med lite andra grejer inför morgondagen. Då ska nämligen jag och Svarten fotograferas! :)

Smakprov kommer givetvis att visas här sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0