Gårdagen

Sorry för noll uppdatering igår, men stensomnade när jag kom hem från stallet.

Om vi bortser från illamåendet och vätskebristen så var det en toppendag!

Åkte till Hööks med mina föräldrar och jag hittade allt jag var sugen på att köpa. Hann dock inte kika runt så mycket eftersom min pappa är måttligt road av att gå i affärer. Han var i alla fall snäll och körde hela vägen och agerade bärhjälp så jag är rätt nöjd ändå ;)

Mamma kom på att ett regnställ som är avsett för ridsport måste vara kanonbra så hon hittade ett på rean. Till sig själv alltså.

Sen blev det en sväng på IKEA med mamma medan pappa var iväg och kollade takbox till bilen. Bland annat dessa söta skålarna fick följa med hem. Vad tycker ni?
 
När jag kom hem blev det lite mat och sedan vidare till stallet för att pyssla om min halte häst. Stackarn. Sen städade jag, Sofia, Emelie, Anna och Lovisa stallet. Halva stallet är nu så gott som dammfritt! Eller ja, så dammfritt det kan bli i ett stall i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0