Freaking starving!

När det var färdigstängslat sa Sofia att hon började bli hungrig och Anna påpekade att det luktade grillkrydda. "Eum...det kanske är jag?", sa jag då. "Jag åt fläskfilé förut och det kan nog ha varit en del vitlök i den...hum, och grillkrydda med!"
 
Sen började några av tjejerna snacka om vilken thaimat de skulle beställa ikväll och då började min mage också ropa efter mat. Då var klockan inte ens halv nio...
 
Så när jag klev innanför dörren här hemma klockan elva och fick se att det fanns tacos över till mig hoppade min magsäck jämfota (om nu magsäcken har fötter vill säga), av lycka och jag bara öste på. Med betoning på öste.
När jag sedan skulle äta blev det ju aningen krångligt:
Hur äta?
 
Oroa er inte. Jag fick i mig varenda smula. Hur? Kniv och gaffel is tha shiet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0