Dumma bilduppladdning!

Jaha, det var ju många dagar det fungerade att ladda upp bilder. Nu har bilduppladdningen nämligen slutat fungera. Igen!
 
Någon som vet hur man ska göra om man trycker på den blå knappen i högerspalten där det står "Infoga bild" och det inte händer någonting alls? Att uppdatera sidan hjälper inte.
 
Hur som helst, planerna är ändrade så det får bli IKEA och Hööks imorgon istället. Så nu ska jag sysselsätta mig med att hänga upp resten av ridkläderna på tork och sedan funderar jag starkt på att bryta mitt löfte gällande att läsa en bok. Är så makalöst lässugen och har lovat mig själv att inte läsa en endaste liten bok förän jag har pluggat klart körkortsteorin. Vi får väl se hur det blir med den saken, mohahaha!
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0