Bonat golv

I samband med min delikata måltid bonade jag även golv. Med crème fraîche dessutom. Snacka om att det blev fresh! (Hoho, jag är så himla rolig ibland)!

Detta var allt annat än roligt ska jag tala om. Råkade lyfta burken i plastlocket och såg inte att den var öppnad. Tappade burken och stod kvar med endast locket i handen. Sen var det crème fraîche i halva köket samt över halva Ida.

Nu har jag torkat golvet två gånger och det är fortfarande kladdigt. Vad göra? Torka en tredje gång? Dammsuga och hoppas på att resterna av all crème fraîche sugs upp? Vänta tills mamma kommer hem?

Hm, ja det sista alternativet får det nog bli. (Sorry mamma, men du är den som vet bäst hur man ska handskas med kladdiga köksgolv).

Nu: Duschen och sedan glass med Linnéa!

Boven i dramat:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0