Bilduppladdningen fungerar igen!

Wohoo! Äntligen fungerar bilduppladdningen igen och jag slipper skriva snabbinlägg där jag bara kan lägga till en bild per inlägg. Detta firar jag med att slänga upp lite bilder på allt möjligt som har fotograferats sedan midsommarhelgen. Det var då bilduppladdningen började krångla nämligen.
Stephanies avskedsfest. Kvällen så jag förälskade mig i schwarzwaldskinka.
 
Lite glitter skadar aldrig ;)
 
Laxmoussetårta blev förrätten när vi firade att pappa och mormor fyllt år.
Huvudrätten fångades inte på bild, men det var grillad fläskfilé med färskpotatis.
Rabarberpaj till efterrätt
 
Jordgubbstårta med chokladbotten till fikat!
Gelénaglar.
Lacket är från Nicki Minaj-kollektionen och heter Metallic 4 life.
 
Trött pojkvän
 
Emilia gillar Ahlgens bilar ;)
 
Fixade Emilias naglar
Ätit mycket sushi det senaste? Eh, ja!
 
Gjorde rabarber och jordgubbssaft förra helgen. Gooooood blev den :D
 
Pappa fixade fontän i poolen...
 
Svarten blir snygg inför fotograferingen.
 
Så, det var några av bilderna som tagits de senaste veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0