Back to work!

Vi såg på film igår och sen kunde jag inte sova eftersom jag lyckats vända dygnet nu under semestern. Så efter fyra timmars sömn begav jag mig till jobbet för att jobba förmiddagen.
Kände mig inte aaaalls avundsjuk på min fina pojkvän för att han fick ligga kvar och sova. Inte alls.
Väckte syster med för att säga hejdå och hon svamlade en massa om att hälsa mina jobbarkompisar osv, haha!

Sen åkte jag och syster och åt hos mormor och morfar. Blev helt genomblöta eftersom det kom värsta skuren precis när vi skulle ge oss iväg. Typiskt!
Väl framme fick vi hänga upp allt på tork och sen blev det äntligen mat. Snacka om matkoma! Sen lite fika på det. Gott!

Sedan bokstavligen rullade vi till Coop och handlade lite och nu sitter jag här och är fortfarande proppmätt!

Ikväll ska jag och syster göra vår egen thaimat och sen får vi väl se om jag fortfarande har ögonen öppna när Sebbe kommer hit.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0