Baaatman

Vi såg alltså "The dark knight rises" igår. Den var faktiskt bra (hade inte förväntat mig att jag skulle gilla den). Men den var låååång. Jag brukar inte så ofta se filmer som är 2,45 timmar långa nämligen.
 
Hur som helst, under filmens gång kom jag fram till en del saker gällande Batman.
1. Han är ju sjukt klen för att vara superhjälte!
Jag menar det tog ju säkert två timmar eller så innan han slutade "ramla" när han slogs med Bane (skurken). Låg och vrålade av smärta gjorde han också en hel del. Klent helt enkelt.
 
2. Alltså man + fladdermusdräkt = very osexigt.
Tänk er Batman ståendes på ett tak, mitt i natten, manteln fladdrar i vinden och så har han liksom...små...spetsiga... öron på sin mask/ hjälm/ vad-det-nu-är-för-något.
HAHAHAHAHA! Superlöjligt ju!
 
Ja ja, jag antar att jag tänker för mycket när jag är på bio ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0