Today

Dagens humör: Glad, förvirrad, arg, förbannad - ja, allt på samma gång.
Dagens borde: Sova tidigt
Dagens mat: Kött, sås, potatis och gröna bönor (lunch) och gulaschsoppa med ungsbakat bröd (kvällsmat)
Dagens dryck: Saft
Dagens tv/film: Tänkte se en film innan läggdags, men har inte bestämt vilken ännu.
Dagens frisyr: Tofs (jobbet) utsläppt och oborstat (hemma)
Dagens klädsel: Jeansleggins, T-shirt och tröja (jobbet) och myskläder (hemma)
Dagens vill ha: Sushi, thaimat och sallad...(är det bara jag som tycker att jag verkar vara en smula förvirrad)?
Dagens bästa köp: Jag har inte köpt något alls idag.
Dagens önsketanke: Att livet var lite mer okomplicerat.
Dagens längtan: Flytta hemifrån (jag ser verkligen fram emot det alltså) :)
Dagens låt:
 Det får bli en låt för varje humör: Levels (glad), Tonight Tonight (förvirrad), Noise (arg) och Krossa alla fönster (förbannad).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0