Nyår!

Började kvällen med att fixa mig här hemma tillsammans med Sandra. Sen åkte vi till Linns stuga på Getterön för tjejmiddag. Riktigt trevligt och massa god mat. Sedan drog jag, Sandra, Veronika och Linnéa vidare till fästningen för att se på fyverkerierna och skåla till tolvslaget. Efter detta hamnade vi på Black Pearl och efter lite kaos och omvägar kom vi till slut hem klockan 04.30 imorse! Riktigt kul var det i alla fall och tack till alla som gjorde kvällen/ natten så bra! ♥

Jag och Sandra - redo för paaaartyyyy!


Jag och Sandra blev riktigt imonerade av dukningen!


Meny 2011


Förrätt


Huvudrätt (man måste bara älska hur fint jag placerar maten på tallriken)!


Efterrätt


Mia, Therese, Moa, Erzana, Linnéa och Sandra


Tre små apor...


Glitter!


Sandra och jag


"Men åååh, mobilnördarna är i farten igen!"


"Jaaa meeen preeeciiis", ser det ut som om Linnéa säger här. Men jag kan även ha inbillat mig.


Therese, Moa och Erzana....OCH Sandras fingrar...


Naturtjejerna. Va? Ser ni inga blad, barr eller minsta skymt av bark? Inte jag heller faktiskt. Vad jag menar är nog att de gick natur. På gymnasiet alltså.


"Nu får vi skjuts in till stan om 45 minuter", meddelade Veronika mig. "Ojdå", sa jag och körde botten upp (nästan...eller inte) xD


Happy new year!







Gott nytt år!


Avslutar med några ord av Sandra Lind:
Okänd kille vid fästningen: Can I have your happy new years kiss?
Sandra: No...but maybe next year?
Ida: Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0