Ny häst på gång

Förra veckan hade jag min sista vecka som medryttare på Penny. Som tur är får jag åka dit ibland ändå även om jag inte kommer att ha fasta dagar längre (tack Annie och Julia ♥).

Igår fick jag förfrågan om att börja motionsrida en islandshäst som är till salu. Jag sa naturligtvis ja. Utan hästar är jag inte hel. Det bästa är att jag får komma tillbaka till ett stall där jag verkligen trivs och har Elina som sällskap (det var hon som gav mig erbjudandet). Nackdelen är att det är stallet där Gðdi stod innan han dog. Jag har inte varit där sedan jag sa hejdå till honom och när jag övningskörde förbi i höstas så kändes det enormt jobbigt.

Så det kan gå hur som helst. Det återstår att se på lördag då jag ska med Elina dit och hälsa på hennes häst Sól samt hästen jag eventuellt ska börja rida.

You're irreplaceable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0