Min helg i bilder

Fredag
Linnéa hämtade mig på jobbet och efter att ha tankat, ätit lunch på McDonalds och gått några ärenden på stan (bland annat hämtat ut mitt nagellack), åkte vi hem till mig och åt och bakade denna utsökta choklad-kolapajen.


Lördag
Snöööö! :D
På kvällen firade vi Susanne som fyllde 35. Det blev massa god mat och dryck, tårta samt överblivna nyårsraketer till tolvslaget.








Söndag
En slappdag med bland annat nagelfixning. Hade inte hunnit måla överlack inför igårkväll så slängde bara på det lite snabbt för att det inte skulle förstöras alldeles på jobbet. Nästa gång ska jag givetvis måla fler lager så att det täcker bättre, men det hann jag inte med den här gången. Här ser ni i alla fall "Rainbow Connection" - tre lager.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0