Life is good when you're around

Gårdagskvällen/ natten blev riktigt lyckad. Först bio (New Year's Eve), med tjejerna och därefter utgång. Sedan blev det fyllekäk med Veronika, Sandra och några killar. Jag åt kebab och Sandra ville tvunget ha kebab utan kebab (?) så det fick hon ;)

Idag vaknade jag och Sandra av att de ringde från hennes jobb och ville att hon skulle börja tidigare, så vi gick upp vid tolvtiden. (Känner att det inte går så bra att vända rätt på dygnet. På vardagarna är det upp och jobba vid sju som gäller och de senaste helgerna har jag gått och lagt mig vid fyratiden på morgonen...)

Idag har det i alla fall blivit en slappardag och nu väntar filmmys med Linnéa och Josefin :)

Några bilder från igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0