Kvista & Fluga

Idag åkte jag och Elina till stallet där jag fick provrida fuxen Kvista och skäcken Fluga. Båda islandshästar såklart. De behöver gå ner i vikt ganska rejält båda två, men bortsett från att de var lite runda om magarna var de otroligt söta. Jag gillade Kvista bäst då hon var mjukare och mer "lättriden". Fluga var mindre och pigg men samtidigt ganska stel. Kanske inte så konstigt med tanke på att hon är 21 år. Så nu väntar jag på att ägaren ska ringa upp så att vi kan göra upp en plan angående båda två :)

Nu ska jag bege mig hem till Linnéa och äta hennes hemmagjorda thaimat och sedan drar vi vidare hem till Josefin. Ha en riktigt bra lördagskväll allihop! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0