Crazy day

Idag har jag haft en helgalen dag med Amanda på jobbet. Det började med att jag lyckades utlösa larmet på jobbet, Amanda totalknäckte sig och jag hade bara panik. Som tur var löste pappa problemet eftersom han skjutsade mig till jobbet.
Sen gick de första timmarna rätt bra och när vi sprang in en snabb sväng på Hajen för att köpa lunch till Amanda (samt lite choklad för att få energi), så står världens mest tröga tant framför oss i kassakön. "Jaa, då har jag scannat in mina varor", säger hon till tjejen i kassan. Samtidigt lägger hon upp alla sina varor på rullbandet. Jag och Amanda bara tittar på varandra och ger sedan tanten världens blick! Hon ser inget och är upptagen med att försöka förstå vad tjejen i kassan menar med att hon inte kan både scanna och betala i kassan. Efter trehundrasjuttiotusen år fattar tanten och jag och Amanda kan äntligen betala. Sedan blev eftermiddagen något oseriös...undrar om det kan bero på all chokladen vi åt? ;)

Sen gick jag till Kvantum för att köpa sallad. Jag trodde jag hade gott om tid på mig och skyndade mig därför inte speciellt mycket. Insåg snart att så var inte fallet. Jag fick springa till bussen, och hann med den med en marginal på två minuter, pjuh!

Precis när jag ska hoppa av sen, så kör pappa förbi. Nog för att det bara är typ 150 meter att gå för att komma hem, men ändå. Hade han sett mig hade jag lätt hoppat in i bilen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0