Mat i stora lass

Let's face it! I lördags åt jag mer än vad jag borde, men gott var det! :D

Frukost
Är ingen frukostmänniska och en skinkmacka är jag rätt övertygad om att ni har sett förut så vi skippar bilden på detta.

Lunch
Överbliven pasta med räkor sen fredagskvällen + mammas hemmagjorda hamburgare (bilderna på dessa två rätter är dock gamla då jag inte tog några i lördags).



Bakning
Jag bakade cupcakes med chokladglasyr. Medan chokladen skulle svalna hade jag såhär kul:


Sen hamnade lite av glasyren på cupcakesen och en del försvann bara...helt plötsligt...konstigt? :o



Kvällsmat
Oxfilé, hemmagjorda (friterade) potatisklyftor och beanässås och senare även gröna bönor. De var bara inte färdigkokta när bilden togs :P

Efterrätt
Gino (frukt i ugn med vit choklad och glass).


Efterrätten avnjöts tillsammans med Susanne och en cider framför Melodifestivalen :)


Och jag var inte speciellt hungrig när jag gick och lade mig sen. Det kan jag lova!

Nu undrar ni säkert hur allt detta fick plats i Idas mage? Det är ett stort mysterium som jag tyvärr inte kan svara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0