Nu ligger dina kläder ute på gatan och jag går i dagar i tröjan du hatar

Sovmorgon in my ass. Hade egentligen sovmorgon till 11.30, men vid 07.00 ringde chefen och sa att jag behövdes klockan 08.00. Så det var bara att stiga upp och bege sig mot jobbet. Det gick bra ändå trots huvudvärk och en febrig Amanda. Men vi överlevde och det är huvudsaken :)

På bussen hem kände busschauffören igen mig och utan att jag ens hunnit stiga på bussen sa han "jag vet att du ska ha en halv, men vi ska byta chaufförer nu, så du får vänta lite."
Känns bra att han vet hur gammal jag är liksom, haha!

Sen kommer den andra chauffören och startar bussen och musik börjar spelas "då kööör vi paaartyyy hääär vaaa", skrattar han.

Syster hade varit söt och tagit med mat hem från restaurangen till mig. Gott!

Hoppas jag är lite piggare imorgon så jag orkar träffa/ "afterworka" (bara jag som jobbar, men men), killarna imorgon :)

Inte likt mig att lyssna på svensk musik, men jag gillar verkligen denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0