Liten men med stor magsäck

Att man är liten i storleken behöver inte nödvändigtvis innebära att magsäcken också är det. För idag har jag ätit, ätit och ätit. Jag är tillochmed så mätt att jag inte orkar lägga in alla matbilder i datorn, så ni får se dem en annan dag. Förutom att äta har jag övningskört med pappa. Det gick riktigt bra idag så nu känns det inte helt omöjligt längre att så småningom nå körkortet :)

Nu ikväll har jag tittat på Melodifestivalen tillsammans med Susanne. Vi drack lite cider och diskuterade kvällens bidrag i innan Emilia kom hem från en kompis. Då blev det Gladiatorerna istället och sen kom Peter hem och somnade som en sten på soffan.

Nu ska jag se en film innan jag somnar tänkte jag.

Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0