Last Friday Night

Hej allihop!
Jag har fått klagomål igen. Av Sandra. Hon tycker att jag bloggar för dåligt. Så jag får väl lov att försöka bättra mig. Hur som helst så har det varit en toppenhelg. I fredags kväll var det myskväll med familjen och grannarna. God mat, prat och nagelfix för min del. Testade Last Friday Night utan något annat lack som bas. Lite skirt blev det, men helt okej ändå. Har använt fyra lager av själva glitterlacket och sedan ett lager topplack.


På lördagen var det Göteborg Horse Show som gällde tillsammans med Annie, Julia, Nora och Lovisa. Vi spenderade några timmar på mässan Eurohorse innan vi gick in för att titta på själva showen. Först internationell hoppning och sedan kür. I love it!

Köpte några grejer på mässan också som ni ska få se så fort jag fotat dem :)

Idag började jag dagen med en timmas promenad med Hassan i solen. Hur skönt som helst. Sen åkte han hem sent i eftermiddags så sedan dess har det städats som aldrig förr i familjen Arvidssons hus.

Jag lovar att visa bilder från Göteborg Horse Show så snart jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0