Körlektion 4

Hade körlektion idag efter jobbet. Att backa rakt och att backa runt hörn är svårt! Jag antar att jag lär mig med tiden.

Just nu sitter jag och letar flygresor till Schweiz. Jag och Sandra planerar att åka dit en vecka i vår för att hälsa på Danja. Jag vågar inte ens tänka på hur det kommer att bli att resa ensam med Miss Lind...

Såhär stod det i ett sms jag fick av henne tidigare idag:

Japp, jag vet att mina skills i Powepoint är helt fantastiska. Just nu sitter jag förresten och pratar i telefon med knasen själv. Vi inväntar svar från Danja. Det är ju bra om hon vet vilka datum vi tänker flytta in hos henne. Så att hon är mentalt förberedd på vad som komma skall, menar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0