Körlektion 3

Tro det eller ej, men jag hade en ledig dag idag. Jag och mamma åkte till Breareds torg för att köpa fika och blommor och sen åkte vi hem till mormor och morfar. De åt semlor men eftersom jag inte är så förjust i det så åt jag en cupcake. Hallon och lakrits, mums!


Sen blev det dags för körlektion nummer tre. Backning stod på schemat. Lite trixigt när man är kort och ska vrida sig 180 grader för att kunna se ut genom bakrutan. Det hjälper inte att vara ovig som en bokhylla ska jag tala om. Men slutligen kom jag på hur jag skulle bära mig åt och då gick det bättre :)

Turligt nog skulle min körlärare hämta ut ett paket och Statoil ligger jättenära där Sebbe bor. Eftersom jag skulle hem till honom efter körlektionen var det nära och bra att hoppa av där. Så kvällen spenderades alltså med honom och av någon konstig anledning såg jag ut såhär innan jag gick hem (?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0