I'm in love with a fairytale

Ida är kär. För visst sa jag sagoponny igår? Jo, där hade jag verkligen rätt.
Pigg och glad ponny som verkligen var trevlig på alla sätt och vis. Mysig i stallet, lätt att borsta, sadla, tränsa och så vidare. Ridmässigt var han också helt fantastisk. Han brallade lite i galoppen, men det är förståligt eftersom han inte blivit riden på ett tag. Så lite överskottsenergi hade han. Red även ut en sväng efter jag testat honom i paddocken och även där var han väldigt framåt.

När Lovisa frågade mig om jag ville fundera på beslutet ett par dagar och höra av mig sen eller om jag visste redan när jag satt på hästryggen, svarade jag direkt: "Jag har bestämt mig redan nu. Jag vill ha honom."

Så nu har jag en ponny på halvfoder. Ida är med andra ord väldigt lycklig just nu.

Jag antar att det finns plats för lite hästinlägg här ibland även om det från början var tänkt att vara en blogg med inriktning på nageldesign...

Stay tuned för ni lär få fler inlägg gällande Mernz eller "Svarten" som han kallas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0