Glad alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag på er allihop! ♥

Jag hoppas att ni har haft en riktigt mysig dag tillsammans med era nära och kära. Det har jag haft. Slutade tidigt på jobbet så åkte och köpte söta små kakformar på Fyndmagasinet. Sen hem och börja "baka". Har man bråttom eller om bakning inte är ens starkaste sida, kan man alltid göra det enkelt för sig genom att göra chokladbollar. Snabbt och lätt!

Alexander och jag hjälptes åt och det blev supersöta små alla hjärtans dags chokladbollar :D

Sedan kom Sebastian hit och det blev lite presenter, chokladbollsätning och myskväll ♥

Några bilder från min dag:

Alla hjärtans dag började med frukost och ett paket från mamma. En söt liten ram. Ska försöka hitta en bild att sätta i den så fort som möjligt :)


Minikakformar och rosa naglar.




Minichokladbollar


Dagens sminkning kan också få vara med på bild eftersom vi hade "kamerakrig" ^^
Med andra ord: Om man beskär en extrem närbild lite så kan det bli såhär.




Mysbelysning


Fick choklad av Sebbe :))
Ska försöka fota varje bit sedan när jag öppnat påsen, för de är jättesöta.






Alla hjärtans outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0