Cause today I swear I'm not doing anything

Hello!

Igår firade vi världens bästa nyblivna tjugoåring - Sandra den förste Lind! :D
Kvällen innehöll bland annat god mat, dryck, tårta samt paketöppning. Det var kul att ses alla igen (tyvärr minus Lovisa som är på resa). Det har vi faktiskt bara lyckats med en enda gång sedan studenten. Sedan körde vi in mot staden och det blev utgång till Black Pearl för min och födelsedagsbarnetgamlingens del ;)

Trots att Sandra nu fyllt tjugo år har hon av denna utsökta måltid endast skalat potatisen...OCH gjort den goda salladsdressingen...sååå vi tackar Sandra och Beirut så mycket för den goda maten :)

FödelsedagsSandra med tårta. Kan även tillägga att Sandra fyllde år i torsdags, den 16e februari. Exakt två månader före mig alltså.

Efter en trevlig och händelserik utgång tog jag och Sandra en taxi hem till mig. Sandra fick nattbesök av Hassan, hunden vi passar. De delade madrass inne i vardagsrummet. Jag är rätt säker på att Hassan var den som uppskattade detta mest, haha! xD 
Även jag fick nattbesök. Av Sebastian som också hade varit på fest :)

Så i förmiddags när Sandra begett sig hemåt för jobb så chillade jag och Sebbe lite innan han också gick hem.
Så var det bara jag och Hassan kvar. Kände mig pigg trots lite sömn, men det är ju dumt att vara alltför positiv gällande det där. Kom in i en riktig svacka och trodde jag skulle somna ståendes och till det en rejäl huvudvärk. Blev dock lite bättre efter att jag och Hassan varit ute i skogen en timma.

När Sandra och Sebbe hade gått somnade Hassan i mitt knä. Myskillen!


Hallå! Kommer du eller?!


Jaha, du ville gå först. Säg det då!

Satsar ändå på att gå och lägga mig tidigt ikväll. Ska fixa något att äta nu, se på Ponnyakuten, ta en dusch och till sist en kvällspromenad med vovven :)

Hoppas att ni också har haft en rolig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Tiniuslena

This site is professional and to the point.

2012-06-19 @ 14:20:37
URL: http://tiniuslena.blogbow.com
Postat av: Tiniuslena

This site is professional and to the point.

2012-06-19 @ 14:20:45
URL: http://tiniuslena.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0