Lördagsplaner

Det är en något rastlös Ida som sitter framför datorn just nu. Fyra dagars ledigt och har bara häst en av de dagarna eftersom Lovisa är hemma. Lite svårt att sitta still om man är van att både jobba och ha häst och vara i farten hela dagen.

Ikväll ska jag i alla fall hem till min efterlängtade Sandra och hennes syster. Vi ska äta pizza och bara mysa. Sen ska jag vidare hem till Sofia för att göra kolor och se på film tror jag. Blir en mycket bra kväll med andra ord :)

Imorgon ska jag träffa Veronika. Vi har inte setts sedan i somras så det blir superkul :D

Sedan ska jag handla lite grejor inför nyår och åka till stallet och pyssla om den halta.

Ha en bra lördagskväll alla, för det tänker jag ha! :D
Bild från nyårsafton 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0