Just happy

Igår premiärjobbade jag och kusin Liza tillsammans för första gången. Vi har jobbat på samma jobb i över ett år, men eftersom vi inte haft körkort tidigare har vi inte kunnat köra iväg till kunderna själva. Så vi hade en rolig eftermiddag tillsammans :)

Efter jobbet skjutsade jag hem henne och skjutsade iväg mamma på kalas. Efter det körde jag mig själv till stallet, mockade och tog in Svarten. Sen hem för dusch och sen promenerade jag hem till Sebastian i kylan. Måste ha sett roligt ut för det var praktiskt taget bara näsan som stack ut ovanför halsduken. Hade klätt på mig flera lager kläder och det var inte ens tre minusgrader ute, haha!

Men jag har frysit konstant i två veckor nu så det var otroligt skönt att ha fredagsmys och sedan få sova bredvid min älskling igen :)

Idag tog vi en promenad och insåg att det snöat ännu mer under natten. Sen började det regna också. Så nu är det bara slask och snorhalt ute. Urs!

Sen åkte jag till stallet och pussade lite på Svarten. Han var sååå nöjd med att bli ompysslad och borstad på. Körde även lite lydnadsträning inne i stallet och han lyssnar otroligt bra. Räcker att jag står flera meter ifrån och ber honom flytta sig. Duktiga Svarten!

Ikväll har jag ätit god middag med familjen och ska gå och lägga mig ganska tidigt tänkte jag. Imorgon förmiddag ska jag hem till mormor och morfar och göra köttbullar. Precis som varje jul :)
Kan tilläggas att jag hittade bilden i en bortglömd mapp i datorn idag. Den är från 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0