Jullov

Hej på er!Igår fick jag jullov. Säger vi. Ledighet som varar i hela fem dagar får faktiskt lov att kallas jullov tycker jag.Hur som helst firade jag detta med lite välbehövlig sömn.Idag skulle jag varit effektiv och allt sånt där man borde vara när det bara är två dagar kvar till julafton. Så blev det inte. Jag fick handlat lite ingredienser till julgodiset som jag ska göra imorgon. Sedan åkte jag med familjen och mormor till Halmstad för att hälsa på mammas morbror.När vi kom hem klädde jag och syster granen och därefter blev det julmys med världens bästa grannar <3Så imorgon lär jag ha fullt upp. Tanken är att hinna se julkalendern innan jag ska fara omkring som en virvelvind och försöka hinna klart allt innan det blir natt ;) Första bilden är kvällens efterrätt. Mjuk pepparkaka med frosting.Andra bilden är en dålig mobilbild på mig med min nya tröja på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0