Juldagen och annandagen

Hade en jätterolig kväll igår med massor av trevligt sällskap och god dricka.

Bäst var att träffa Fanny och Björn igen. Har inte sett dem på flera månader. Vi förfestade i alla fall hos Fanny, forsatte sedan kvällen hos Tina innan vi begav oss mot stan. Köerna var superlånga och inträdena var skyhöga så jag och Sebbe gick hem och lade oss istället xD

Vaknade idag vid tvåtiden och när telefonen åter hade väckts till liv såg jag att både Lina och Sofia ringt mig och frågat om jag var vid liv. Just då kände jag mig mer död än levande måste jag erkänna.

Jag och Sebbe spenderade resten av eftermiddagen under en filt i soffan tittandes på tv.

Vi lyckades så småningom masa oss ut på en kort promenad och lite senare befann jag mig i stallet med Sofia. Till min förskräckelse insåg jag att jag suttit och fyllesmsat med henne igår. Stackarn! Den konversationen var inte helt okej alltså. Haha!

Snäll som hon är lilla Sofia, tryckte hon i mig godis för att jag skulle må bättre. Jag tog en bild för att lägga upp på instagram och frågade Sofia vad hon tyckte jag skulle skriva som bildtext.

"Skriv att du botar bakfulan med godis tillsammans med mig!"

Bakfulan Sofia? Mycket smart sagt!

Hur som helst, bättre bot mot bakfylla än lite godis med min fina vän och lite mys hos hästarna, finns nog inte :)
 
Nu borde jag verkligen sova (fast det känns som om jag nyss gick upp). Det blir jobb både imorgon och på fredag så bäst att sova lite innan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0