Myshelg

Hoppas inte Sandra tänker halshugga mig nästa gång vi träffas. För att jag uppdaterat så dåligt under helgen menar jag.

I fredags efter jobbet mötte jag upp Veronika och Gabbe en stund för att säga hejdå eftersom de åkte tillbaka till Luleå igår. Sedan hade jag en lugn hemmakväll bara och lade mig rätt tidigt.

Resten av helgen har varit jättemysig. Har varit i sommarstugan i Haverdal tillsammans med min familj och våra grannar. Det kändes nästan som utomlandssemester med god mat, sol, bad och bus.

Doppade mig i havet för första gången på flera år och har ätit italiensk glass, spelat äventyrsgolf i Tylösand samt varit i Tylöhus. Mys!
Alexander och jag :)
 
Har massa härliga bilder som jag vill visa, men eftersom bilduppladdningen fortfarande vägrar sammarbeta så får jag slänga upp en bild lite då och då istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0