It´s saturday!

Orkade aldrig cykla hem igårkväll så stannade hos Sebbe inatt. Helt slutkörd och somnade som en sten. Imorse fick vi besök av en aningen förvirrad fluga som flög omkring och kraschade in i lite allt möjligt. Till slut landade den på Sebbes kudde och trots att vi petade på den så satt den kvar. Sedan flög den vidare och krashade i tvättkorgen, haha!

Sedan tog vi en liten promenad med hans fina katt Santos.

Nu i eftermiddag har jag varit en sväng i stan och köpt presenter till Emilia som fyller år imorgon. Fast hon får presenterna redan ikväll tror jag eftersom vi och grannarna ska ha poolparty :)

Så nu är planen att duscha, dra på bikinin och blanda cosmopolitan till mig, mamma och Susanne. Min favoritdrink!
Har ni någon favoritdrink?


Köpte även med mig lite blåa saker hem. En häftapparat och två bläckpennor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0