Tuggummirekord á la Ida

I vanliga fall brukar jag vara en sån som helst spottar ut tuggummit redan när smaken har försvunnit (efter bara några minuter alltså). Tycker inte om känslan av att ha kvar det i munnen i alla fall. Brukar konstigt nog få kväljningar av det (japp, så konstig är jag).
 
Anyway, idag tog jag ett tuggummi strax före klockan sju och cyklade sedan iväg till stallet. Två timmar senare är jag hemma igen med tuggummit fortfarande kvar i munnen! Rekord!
 
Jag måste ha glömt att jag haft det i munnen för vad jag vet höll jag inte på att kräkas i stallet i alla fall, haha!
Spottade ut det fort som bara den när jag insåg att jag hade det i munnen och DÅ var jag givetvis nära på att kräkas.
 
Kalla mig konstig. It's okay!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0