Träna?

Var nere på stan en snabbis och köpte jeans och träningskläder förut. Om jag ska börja träna? Det vet jag inte precis, men kan ju vara bra att ha med tanke på att de enda träningsplagg jag äger är mina gamla gympakläder från skolan...eller nej vänta, jag tror inte ens att jag har kvar dem. Haha!

Det fick bli lite nya jeans också. De lite ljusare tänkte jag använda till vardags och de mörka (köpte två likadana) ska jag använda på jobbet. Himla bra när det är "tag tre betala för två". Fick liksom tre par jeans för under 600 kronor.

Ska meddela när jag inviger mina träningskläder i alla fall. Blir ju helt klart roligare att powerwalka/ jogga i lite snyggare kläder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0