Switzerland it is!

Invigde mina nya ridkläder från Hööks samt min T-shirt från Schweiz, idag.

Varför just idag?, undrar ni nu. Jo, för att idag fick jag äntligen träffa min andra halva igen. Veronika följde alltså med till stallet och fotograferade mig och Svarten.
Gabbe var också med en stund och förundrades över lille Svarten. Okej, nää det kanske han inte gjorde. Men han vågade i alla fall klappa honom till slut och sen ville Svarten helst följa efter honom hela tiden.

Svarten fick även för sig att en stillastående skördetröska var ett monster och tog ett par galoppskutt mitt på asfalten. Bra där Svarten.

Bilder kommer när jag fått dem och den normala bilduppladdningen vill funka igen.


"I  ♥ Switzerland" står det alltså på tröjan. Ni kan ju även låtsas att bokstaven "I" står för Ida om ni hellre skulle vilja det. "Ida  ♥ Switzerland". Välj själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0