Randig

Som vanligt ser jag ut lite hur som helst när jag är hemma, haha!
 
Idag har jag gjort ytterst viktiga saker.

- Kom på att det var sjukt länge sedan jag lade på ansiktsmask och hade healing cream i håret. Nu är det fixat!

- Pluggat körkortsteori (hallåååå, ni som ramlade av stolen av förvåning, ni kan resa er nu. Tack!)

- Lyssnat på Nicki Minaj (Pound the alarm). Som vanligt när jag lyssnar på hennes musik kan jag aldrig bestämma mig för vad jag tycker. Tror i alla fall att jag har bestämt mig för att gilla den. Lite i alla fall.

- Saknat Sebbe.

- Förberett mig mentalt inför ett 10-timmars arbetspass imorgon.
 
Nu: Mer plugg (var goda sitt kvar framför skärmen och bli inte allt för förvånade denna gången), fixa matlåda och sova tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0