Lite mer gnäll

Jag hade en riktigt mysig kväll igår tillsammans med Fanny, Felicia, Emma, Tina och Carro x2. Det blev god mat på den indiska restaurangen som sagt och sedan lite drinkar på Black Pearl. Massor av tjejsnack och skratt.

Åkte dock hem ganska tidigt och såg fram emot att få sova ut hemma i min egen säng för första gången (utan att behöva ställa alarmet) på över en hel månad. Om jag sov? Bara till klockan fyra imorse. Då vaknade jag att det åskade. Helt galet mycket dessutom. Lyckades inte somna om förän vid niotiden då det värsta mullrandet och smattrandet mot rutan hade lugnat sig och sov sedan till elva. Väldigt bra sovmorgon där alltså!

Det är alltså en trött Ida som har hämtat hem cykeln i stan, städat rummet och plockat disk.

Kommentarsfältet är nu öppet för "åh-det-är-så-synd-om-dig" kommentarer.

Nej, nu får jag ta och skärpa mig! Det kan inte vara kul för er att läsa alla mina klagoinlägg.

Vänta en stund, så kommer det upp något roligare här istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0