Hur man löser ett "problem"

När jag köpte min byrå fick inte min fåtölj plats i mitt rum längre. Vad jag gjorde åt saken? Dumpade fåtöljen i vardagsrummet såklart!
 
Mamma: Ida, du får ta och sälja din fåtölj. Den tar hur mycket plats som helst! Lägg ut den på blocket.se eller något?
Jag: Jaa, det skulle jag kunna göra...eller...Emilia, du vill inte ha en fåtölj i ditt rum? På födelsedagen och allt. Emilia: Jo, ja! Det vill jag!
Jag: Men spring och fråga om det är okej med Susanne då.
 
Lite senare bär jag, Emilia och Alexander in fåtöljen till dem. Tadaaa! Problem solved. Det är alltså hos mina kära grannar jag ska lämna sådant jag inte längre vill ha. Perfekt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0