Grattis Emilia!

Efter gårdagens blogginlägg blev det en powernap. Orkade plötsligt inte hålla ögonen öppna och sedan somnade jag dessutom någonstans mellan huvudrätt och Emilias födelsedagstårta. Hoppsan!
 
Men sen blev det filmmys i husvagnen med Syster, Alexander och Emilia. Sen sov vi där tills idag. Emilia blev grattad och sen gick vi in och åt frukost.

Resten av dagen har ägnats åt städning och OS på TV.

Helgens fail:
1. Ja, att somna rakt upp och ner vid bordet tycker jag räknas.

2. Imorse när jag skulle ta min mobil från "sänggaveln" i husvagnen, råkade jag istället peta ner den så att den nästan inte gick att få tag på. Peter fick komma och skruva isär själva sänggaveln och så fick vi vackert peta ut mobilen med en tumstock. Bra där Ida!

Nu ska jag äntligen krypa ner i min egen säng. Känns som om den borde ha saknat mig sedan i fredags morse liksom.
Bild på dagens födelsedagsbarn med ny cykel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0