Fluga i ögat

Det har kliat och skavt i mitt öga en lång stund idag. När jag väl kommit hem från jobbet och tittar i spegeln förstår jag genast varför. Jahaaa, men det sitter ju en stackars mosad fluga mitt i ögat. Inte undra på att ögat rann stup i kvarten...

På tal om flugor så har jag börjat på en ny diet. Den går ut på att svälja små flugor. Himla smidigt egentligen då jag äter medan jag cyklar till och från jobbet. Okej, jag erkänner, jag har inte valt dieten själv utan flugorna verkar dras till min mun av någon konstig anledning. Vips så känner jag att jag har något i halsen och sväljer automatiskt. Inser sedan att det antagligen var en fluga och kan inte göra något åt saken. Mysigt? Ohja!

Det värsta är att jag har vant mig och knappt reagerar när det händer längre. Hinner nämligen käka/ svälja typ 3-4 om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0