Farlig cyklist

Idag när jag cyklade till jobbet var det ovanligt mycket bilar ute. Långa köer in i rondellerna och så vidare. När jag kommer till jobbet berättar jag detta för Irén som kör bil till och från jobbet (vi brukar se varandra på vägen).
 
Irén: Ja, jag märkte det. Massor av bilar var det. Det blir ju inte direkt bättre av att bilen längst fram i kön var tvungen att stanna för en cyklist...
Ida: Alltså, dessa cyklister kör ju som galningar! Fattar inte hur dom tänker och blablabla...och vänta lite här nu. Du snackar om mig, eller hur?
Irén: Nääe, jag snackar om den galna cyklisten på vit cykel och svart jacka. Oh, just det! Det är ju du!
Ida: Ha ha, mycket lustigt!

Sandra, var god läs inte detta inlägg. Jag ska skärpa mig angående cyklingen. Jag lovar (nästan) det. Vet att du inte gillar sättet far fram på, men hey that's the way I roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0