Vänta nu lite...vilka kameler?

När jag kom till stallet imorse såg jag ett meddelande på whiteboarden:


"Jos!
Du är en sån härlig mänsja som tog in alla hästarna, trots att det tog dig 40 leriga minuter, trots att du satte dig på arslet i leran och att du sprang dig svettig! Sopade ut halva hagen från stallet igen, rensade brunnen, tömde slaskhinken, sköljde av stövlarna som inte var dina (& dessutom på tok för korta), tog hem Andrews verktyg och matade kamelerna!
Kram Jos :)"

Va? Vilka kameler? Jahaaaa, hästarna! Jag var inte riktigt vaken klockan halv sju imorse förstår ni.

Haha, så typiskt Jos att skriva ett meddelande till sig själv! :D


Idag har jag påbörjat packing och rensat garderoben. Oj vad mycket lättare det blev att hitta när inte alla kläder ramlar ut över en och man blir så illa tvungen att ta första bästa plagg som hamnat i famnen på en!
Dessutom hittade jag massor av strumpbyxor, trosor och bhar som prislapparna fortfarande satt kvar på och som jag knappt minns att jag har köpt - illa!
Ja ja, nu slipper jag inhandla sådant på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0